W I L D A

Addicted to all the wrong things

W I L D A

Addicted to all the wrong things

ویلدا یعنی وحشی، یعنی دست نیافتنی... ویلدا یعنی من

شصت و هفتم

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۹ ب.ظ

فکرشو که میکنم می‌بینم اونموقع که موهام تا کمرم بود چقدر بی فکر بودم که کوتاهشون کردم، اگه کوتاهشون نکرده بودم الان تا زیر کمرم بودن و ابزار دلبری میشدن
شاید اگه باز هم برگردم به عقب همینکارو تکرار کنم چون من ِ اونموقع با من ِ الان خیلی فرق میکرد، طرز فکرم از اون زمان خیلی تغییر کرده و دیدم نسبت به همه چیز عوض شده و تو یک کلمه: "آدم شدم"
فرقی نمیکنه که تصمیم گیریم راجع به چه موضوعی باشه، کوتاه کردن موهام؟ ریموو کردن ِ ناخنام؟ عوض کردن لایف استایلم؟ و حتی مردنم یا زنده موندنم!

الان نسبت به اونموقع متفاوت فکر میکنم، متفاوت عمل میکنم، و متفاوت زندگی میکنم و صد درصد از این تغییراتی که توی خودم و زندگیم به وجود آوردم راضی ام... غیر از کوتاه کردن موهام 

  • و ی ل د ا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی