W I L D A

Addicted to all the wrong things

W I L D A

Addicted to all the wrong things

ویلدا یعنی وحشی، یعنی دست نیافتنی... ویلدا یعنی من

هشتاد و هفتم

يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۱۶ ب.ظ

خیلی با خودم کلنجار رفتم که دوستش داشته باشم،
خیلی سعی کردم که چشمم رو روی ایرادهاش ببندم و ازش انتظار نداشته باشم که پرفکت باشه،
باور دارم که هیچ آدمی کامل نیست...
اما نتونستم خودمو راضی کنم
نشد که نشد
لعنت به من که اینقدر وسواسی و نکته سنجم
... لعنت

پ.ن1: کاش می‌تونستم آدمارو با قضاوت نگاه نکنم...
پ.ن2: همین الان متوجه شدم که یک سال و سه ماهه این وبلاگ رو دارم، از منی که هر ماه آدرس عوض می‌کردم واقعاً بعید بود 😁 *به عاقل شدن ِ خود افتخار می‌کند*

و اینکه... سیزده تون به در 💚🍃🌷

  • و ی ل د ا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی